Het waarschuwingslampje van mijn brandstofsensor op mijn Diavel knippert en de benzinemeter werkt niet meer. Is het de moeite waard om hem te vervangen (gaat hij lang mee) of kan er goedkoop een bypass-sensor worden gemonteerd?
...maar je hebt twee jaar garantie en hebt er een goed bedrag voor betaald, laat de dealer het repareren, waarom zou je er in de eerste plaats mee rommelen, laat de dealer er goed voor zijn!
Garanties dekken onderdelen en arbeid, tenzij u een optie in uw garantie had die u heeft ondertekend, controleer dit.Waar kun je de bypass krijgen en is deze gemakkelijk te monteren? Heeft Ducati ooit toegegeven dat er een probleem is met de brandstofsensor?l
Dat is niet goed voor ons om te bevestigen wat hij je vertelde, zoek het onderdeelnummer en de revisie op om het voor je te controleren, ik houd een lijst bij van wat tot nu toe heeft gewerkt, niets!Ik sprak met de Ducati-dealer, zeiden dat er een nieuwere sensor is die op mijn 2014 Diavel kan worden gemonteerd en waar ze geen problemen mee hebben gehad. Heeft iemand anders dit gehoord?